Vijesti

12.11.2014. 11:04:11 - Libela

Globalni simpozij

Uključivanje muškaraca u borbu za rodnu ravnopravnost

Ovaj je tjedan započeo drugi globalni simpozij koji se bavi ulogom muškaraca u postizanju rodne ravnopravnosti i jednakosti.

Globalni napori za postizanjem rodne ravnopravnosti će ostati neispunjeni sve dok muškarci i dječaci ne postanu punopravni sudionici procesa, glavna je poruka ove internacionalne konferencije koja se ovog tjedna održava u New Delhiju.

Svjetska zdravstvena organizacija navodi kako je jedna od tri žene u svijetu žrtva fizičkog i/ili seksualnog nasilja od strane partnera ili seksualnog nasilja od strane nepoznatih. Žene su također suočene sa znatnom razlikom u plaćama, što često rezultira zatočavanjem žena u okovima siromaštva.

Dr. Abhijit Das, direktor Centra za zdravlje i socijalnu pravdu (CHSJ), ističe poantu ovogodišnjeg simpozija: "Danas, više nego ikada prije, postoji nužda da se muškarci ne uključuju potiho kada se dogodi neka kriza, već da budu uključeni stalno, javno i kolektivno, kako bi se promijenila javna percepcija o ulozi muškaraca u borbi za rodnu ravnopravnost".

Preko tisuću istaknutih istraživača/ica, praktičara/ki, aktivista/kinja i predstavnika/ica vlada i sponzora iz više od 90 zemalja svijeta sudjeluju na simpoziju, koji nastoji istražiti kako promjena poimanja maskuliniteta može ohrabriti veću uključenost muškaraca i dječaka u postizanju rodne ravnopravnosti, koja jednako koristi i ženama i muškarcima.

"Tijekom proteklih 20 godina naučili smo puno o tome kako uspješno uključiti muškarce i dječake u redefiniranje pojma maskuliniteta i upoznati ih s načinima za prekidanje nasilja i promoviranje jednakosti", rekao je Andrew Levack, jedan od sudionika simpozija.

Opseg tema kojima će se sudionici/ce baviti tijekom ovog tjedna uključuje rodno uvjetovano nasilje, seksualnost i identitet, socijalnu pravdu, ulogu roda u zapošljavanju i siromaštvu te kako promjena koncepta maskuliniteta utječe na veze, emocije i brigu o drugima.

"Simpozij također stavlja naglasak na rodnu neravnopravnost među muškarcima, koja se tiče rase, klase, starosti ili seksualne orijentacije", dodao je Joni van de Sand, ko-kordinator MenEngage Global Alliancea. "Ono što želimo postići jest adresiranje patrijarhalne moći i privilegija koje neki muškarci imaju, a drugi ne – i potaknuti muškarce da se uključe u borbu za svijet jednakosti i pravde za sve".

Simpozij bi trebao rezultirati objavom "Delhi Call to Action", koja će dati upute za adresiranje razlika o ulozi muškaraca u postizanju rodne ravnopravnosti. 

Tagovi: jednakost, muškarci, new delhi, ravnopravnost, simpozij, uloga muškaraca, žene

Vezani članci:

Facebook komentari

Prikaži stare komentare (18)

Stari komentari

još jedno muško:
Pa pobogu dokle? Budućnost muškaraca u razvijenom dijelu svijeta se očito svodi na bezuvjetno zadovoljavanje svih ženskih zahtjeva-nikada se ne upitaj što žena može učiniti za tebe već što ti možeš učiniti za nju. Obrnuti slučaj očito ne postoji. I sve to nazva jednakošću spolova. Povrh svega liberalnim promjenama sada ionako sjebane i izgubljene dječake treba od malena učiti da udovoljavaju ženama i zanemare ili preusmjere svoje biološke karakteristike ka ispunjenu tog cilja. U onom što se naziva patrijarhat muškarac je imao cilj sačuvati i zaštititi svoju obitelj. Danas je svaka žena obitelj. Nek se ubijaju ako ne mogu opstati u svijetu kako ga je feminizam zamislio. Bolesno. Fakat bolesno.
12.11.2014. 15:14
Bocko:
Dakle, imamo u Indiji neki svjetski kongres mangina na kojem se uči muškarce i dječake kako da se odreknu muškosti i muških prava.
Što je slijedeće?
Dobrovoljno kastriranje?

Inače, nadam se da su malobrojnim muškim polaznicima ovog mangina-kongresa jasno objasnili da po olicana Delhija muškarci ne smiju šetati sami, naročito ako izgledaju siromašni i šetaju bez žurbe. Takve indijska Gender-policija obavezno privodi. Dakle, ako baš nisu plavokosi Šveđani, obavezno bi trebali nositi vidljivo istaknuti neki bedž ili akreditaciju te konvencije, da ih greškom ta gender policija ne privede. U , to bi bila bruka.


Inače, muškarci koji brinu o ljudskim pravima ne odlaze na feminističke konvencije .
Imaju svoje konvencije:
www.avoiceformen.com/international-conference-on-mens-issues-detroit-june-26-28-2014/
12.11.2014. 16:22
Arijadna:
Još jedno muško, uf, koji površan komentar!
Bocko, definiraj muškost i muška prava!

Jako mi je zanimljivo kako se neki muškarci, osobito pravi muškarci:Dhaha, osjećaju ugroženo:)))

buahaahahah, zavladat će žene ovim svijetom, silovat će muškarce, kastrirat će i učiniti ih impotentnima, buahahahaha, dolazi mračna sila, koja će zavladati svijetom u kojem neće više vladati patrijarhat ili matrijarhat, u kojem se ženi neće rezati klitoris, u kojem djevojčice više neće biti prisilno udavane, u kojem neće biti rozo za djevojčice, a plavo za dječake, jako strašnooooooo!!!

dajte se malo pozanimajte o nekim stvarima prije komentiranja!!!!
ili u vas vlada crno bijeli svijet??!!
14.11.2014. 15:05
još jedno muško:
Idemo se nešto dogovoriti. Ja sam ovdje sa namjerom da ukažem na probleme zbog kojih se muškarci udaljavaju ne samo od feminizma već i od žena općenito. I to pokušavam učiniti bez pretjeranih intelektualnih eskapada i citiranja pojedinih eminentnih autora ne bi li dokazao svoju beskrajnu informiranost i kompetencije. Sve je to sa ciljem kako bi se riješila evidentna slijepa ulica u kojoj se nalaze muško-ženski odnosi. Svjestan sam da i muška strana ima niz grijeha, ali ovdje nastupam isključivo kao muškarac jer ženska strana ima i previše zastupnika i glasnogovornika. Ako netko želi raspravljati bit ću iznimno sretan i spreman sam na kompromise jer samo zajedničkim snagama i dogovorom možemo graditi bolje društvo.
Zato bih molio da se suzdržite od infantilnih komentara na nivou djevojčica koje još uvijek liježu sa Barbikama.Ppredugo raspravljam o ovim stvarima da bih se obazirao na postove poput onog od Arijadne koji pripadaju klasi "Feminism for dummies". Arijadna, radi bilo što, ali nemoj više dolaziti sa ovakvim glupostima jer s tim ćeš možda posramiti nekog pubertetliju, ali to ovdje zaista neće imati nikakvog efekta. Lijep je dan, sjedi na bicikli i uživaj jer ovakvi komentari su gubljenje vremena.
14.11.2014. 15:22
Arijadna:
Još jedno muško, tvoj prvotni komentar na ovu tematiku nije nimalo upućivao na to, da znaš išta o tome, a kamoli da se s tobom da raspravljati o toj iznimno osjetljivoj temi. I tvoj sadašnji komentar da ženska strana ima i previše zastupnika- mislim, stvarno??!
Uključivanjem muškaraca, ako ćemo ostati u binarnom sistemu komunikacije, u borbu za rodnu ravnopravnost možemo graditi bolje društvo jer je upravo svijest ta koja nam pri tome pomaže!
Tvoj drugi dio poruke ne želim komentirati niti se spuštati na tu razinu. Ukoliko nisi razumio moj sarkazam, koji je nastao zbog vaših trivijalnih komentara, tvoj problem!

A sada, odoh sjesti na bicikl:)
15.11.2014. 14:22
još jedno muško:
Arijadna, ako ti ne vidiš koliko se u javnosti govori o problemima žena malo se s tobom može raspravljati. Isto tako uvjeran sam da se ne možeš sjetiti nijednog problema koji bi imali muškarci vezano za njihov spol. U našem društvu postoje problemi žena, problemi djece i problemi svih ostalih. A svi ostali opet nisu muškarci već muškarci, žene, djeca, ugrožene vrste životinja... Odeš li na stranicu pravobraniteljice za ravnopravnost spolova www.prs.hr vidjet ćeš da muški problemi ne postoje. Teško ćeš naći i medijske napise o tom. I zaista nije čudo da netko pomisli kako u ovom društvu samo žene imaju probleme.
Čak i kada se spomenu muški problemi oni su isključivo usmjereni na maskulinizam tj. rješavanje muških "problema" (koji u stvari nisu problemi već biološka uvjetovanost) nalazi se isključivo u sklopu rješavanja ženskih problema. Ne znam jel ti ovo sasvim jasno? Nisam našao bolju konstrukciju.
Kada sam rekao da žene imaju dovoljno zastupnika za svoje probleme nadam se da nisi pomislila kako ciljam na saborske zastupnike i zastupnike raznih političkih stranaka i lokalnih samouprava. Mislio sam na državne institucije zadužene za brigu o ravnopravnosti spolova kao i silne udruge koje se bave isključivo ženskim pravima i koje dobijaju pristojnu količinu medijskog prostora. Moraš primijetiti da ne postoji ni jedna opcija koja bi se bavila problemima isključivo muškaraca-počevši od problema vezanih za skrb nad djecom, lošiji uspjeh u obrazovanju, veliki broj samoubojstava, očajno zdravstveno stanje muške populacije, teške traume zbog gašenja čitavih dijelova industrije u kojima su muškarci činili veliku većinu i sl.
Ono što to i mnoge tvoje kolegice previđate jest to da rodna ravnopravnost nije, ne može i ne smije biti sinonim za žensku ravnopravnost. Ja ovdje nastupam kao borac za ravnopravnost pa koliko god ti kmekme i buahahaha napisala. Problemi muškarca nisu trivijalni. Pa i sama sotonizacija muškog roda fabriciranim statistikama definitivno ulazi u mušku ugroženost jer šta je poistovjećivanja svih muškaraca sa nasilnicima ako ne diskriminacija? Rodna ravnopravnos se gradi tako da uvažavamo probleme druge strane ma koliko nam oni izgledali smiješni, a ne da ravnopravnošću proglašavamo samo ono što tjera vodu na naš mlin.
Pazi da te policija ne kazni ako si iz ZG. Jutros sam ih vidio kako zaustavljau bicikliste.
15.11.2014. 14:52
kosee:
Možda biste mogli primijetiti u ovoj situaciji svoju priliku - riječ je o uključivanju muškaraca u borbu a ravnopravnost spolova; mnogi muškarci ovdje tvrde da se upravo za ravnopravnost spolova i zalažu, pa zašto se onda zaista i ne uključe. Umjesto što kukaju da se raspravlja samo o ženama, zašto ne pokrenu rasprave o muškarcima; umjesto što kukaju da se ovim pitanjem bave samo žene/feministice, zašto oni ne budu ti muškarci koji će se uključiti i dati pogled iz drugog kuta.

Vjerojatno zato jer je lakše pljuckati sa strane nego biti onaj na kojeg se pljucka.
17.11.2014. 11:13
:
Gle, Kosee, zato što su muškarci danas sve više depriviligirani, a tamo gdje još nisu, uskoro će postati. To je kao da je netko prigovarao Židovima što ne surađuju zajedno s nacistima na "konačnom rješenju". Zapravo, sudjelovali su. Oni naivni.

Velik je problem što su za bilo kakvo protufeminističko ili protuliberalno djelovanje mediji zatvoreni. Uglavnom. One opskurne ne računam. Ali, evo, napisat ću jedan članak, pa ću te obavijestiti o njegovoj medijskoj sudbini.
17.11.2014. 11:19
kosee:
Provokatore, bit će mi drago.
Meni osobno cijela priča o ravnopravnosti počinje nalikovati na teorije urote i zapravo me zamara. Svako malo si obećam da više neću dolaziti na ovaj portal jer me pojedini komentari deprimiraju. Ovdje ciljam i na muške i na ženske komentatore.
I jednima i drugima nam fali mnogo više međusobnog uvažavanja, a umjesto toga negiramo probleme koje imaju oni drugi i tjeramo mak na konac kako bi dokazali da smo u pravu.
Zakoni osmišljeni da zaštite pojedine skupine postaju sredstvo manipulacije pojedinaca i time gube svoj smisao; a cijela zaštićena skupina dolazi na loš glas.
Ja osjetim situacije u kojima sam kao žena zakinuta, za većinu tih situacija ne smatram da se mogu zakonski urediti no mogu iznositi kako se ja zbog njih osjećam. Također, naravno, nisam svjesna situacija u kojima su muškarci zakinuti jer ih osobno ne proživljavam, a nisu ih sa mnom podijelili brat ili muž. No rado ću ih saslušati i pokušati procijeniti u kojoj mjeri su realne a u kojoj mjeri prenapuhane; isto kao što muškarci procjenjuju moje situacije.
Potreban nam je kvalitetan dijalog, ali za njega su potrebni ljudi koji ne mrze suprotan spol i koji vjeruju u suživot muškaraca i žena. Takvih je među komentatorima na ovom portalu žalosno malo.
17.11.2014. 11:29
još jedno muško:
kosee, ovo sa neuključivanjem muškaraca u borbu za rješavanje problema vezanih za muški spol je točno. Dok ih se u borbi za ženska prava još i nađe muški problemi nisu čak ni artikulirani da bi se tu itko uključio. Iako si u pravu moram ti reći da je priča o neaktivnosti muškaraca danas samo spin. Evo zašto.
U Hrvatskoj imamo nekoliko tijela koji se bave ravnopravnošću spolova. Onaj najaktivniji i ujedno onaj čije mišljenje ima najveći utjecaj u formiranju stava onih koji donose zakone jest Ured pravobraniteljice za ravnopravnost spolova. Uz njega imamo još jednu državnu instituciju-Ured za ravnopravnost spolova. Imamo i Odbor za ravnopravnost spolova kao radno tijelo Hrvatskog sabora. Ta tijela formirana su kako bi se bavila ravnopravnošću OBA spola. Uvidom u njihovo djelovanje vrlo lako je zaključiti da problemi muškaraca još nisu ni percipirani, a kamoli da se tu nešto poduzima. I to unatoč aktivnosti nekolicine udruga koje se bore za prava očeva.
Imamo još spinova. Recimo često sam čuo kako žene uopće nisu u poziciji da diskriminiraju muškarce. Ako zanemarimo sudstvo, školstvo i socijalnu skrb kao prilično nevažne segmente društva onda je to tako. Međutim nikako ne mogu i neću prihvatiti naviku da se o diskriminaciji govori samo kada postoji na relaciji suprotnih spolova. Žene koje su diskriminirane od strane drugih žena i muškarci koji su diskriminirani od drugih muškaraca također zaslužuju jednak tretman.
I nemoj se povlačiti iz rasprave. Mislim da su i na Libeli, koja se u samom naslovu deklarira kao rodno neutralna, svjesni da je ovo dobar početak u zajedničkom rješavanju problema. Istina je da poneke stvari ružno zvuče. Ali kao i u stvarnom životu slobodna si izabrati s kim ćeš komunicirati, a s kim ne. Zašto generalizirati i sve trpati u isti koš. Ono čega se ja bojim jest to da neki ovdje drugačije ne mogu. Dugo prisutna isključivost koja egzistira kada se govori o rodnoj ravnopravnosti dovela je do stvaranja dihotomije gdje bilo koje mišljenje koje se i najmanjim dijelom ne poklapa sa našim osobnim ujedno eliminira sugovornika kao kompetentnog za bilo kakvu raspravu.
17.11.2014. 13:11
:
Slažem se. Ali danas se jednostavno stvorila klima da svatko tko išta zucne bilo što protiv feminizma LGBT aktivizma ili ovakve "rodne ravnopravnosti" bude komunikacijski izopćen. To je loše. Jer tako hoćeš-nećeš guran si u ekstremizam.

Smatram da su sad na potezu žene - a vjerujem i znam da ih ima - koje se moraju suprotstaviti radikalnom feminizmu i sumanutoj legislativi koja se uvodi i stavlja muškarce u poziciju građana drugog reda. Evo, nedavno sam čuo priču da u Kanadi muškarci svoje kolegice koje rade na gradilištu ne smiju pogledati duže od 2-3 sekunde. Da onda slijede nekakve sankcije. Informacija je od žene koja se inače dosta zalaže za nazovimo ih "ženska prava" i tamo živi.

Dakle, žene su te koje moraju ustati protiv manipulacija da je svaka treća žena u obitelji zlostavljana, svaka četvrta silovana, usprotiviti se protiv zakona koji proizlaze iz nečije subjektivnosti i kao takvi ne mogu biti egzaktni poput spolnog uznemiravanja na poslu, na ulici, kalifornijskoga "da znači da" zakona, belgijskoga uličnoga i sl. Kod nas se ismijava pokret "žene protiv feminizma", ali nije on pao s neba. Žene u Americi vide da radikalni feminizam (a čini se da četvrti val feminizma ponovo preuzima radikalnost drugoga vala) itekako šteti ženama. I da je u biti duboko mizogin.
17.11.2014. 13:31
još jedno muško:
Postoji na Libeli članak koji govori o tom kako je po glasovanju čitatelja najiritantnija riječ feminizam. I sad se mnogi pitaju zašto? Najveći grijeh današnjih feministica upravo leži u činjenici da se nisu ogradile od radikalnog feminizma. Nijedan nije rekla-žao mi je, ali mi ne želimo raditi na taj način. Upravo suprotno. Iz dana u dan vidimo prenošenje članaka koji su u osnovi radikalni feminizam. Poput onih o Hollaback pokretu. Ili navođenjem brojeva koji nemaju podlogu u bilo kakvim ozbiljnim znanstvenim istraživanjima, a u cilju prikazivanja muškarca kao iskonskih nasilnika.
Čak bih rekao da i one koje sebe nazivaju "umjerenim feministicama" mudro šute pa ako se iz ovog ludila što izrodi dobro, a ako ne reći će kako ga nikada nisu podržavale. Naravno, javno ograđivanje ne postoji. I onda se čude zašto ih se sve poistovjećuje sa onim najradikalnijim i medijima najzanimljivijim feministicama.
17.11.2014. 13:48
kosee:
Meni je pokret 'Žene protiv feminizma' katastrofa jer iz njega isijava neobrazovanost, neinformiranost i onaj uobičajeni mentalitet 'negdje sam nešto čuo, zvučalo mi je dobro pa sad to prodajem kao svoj stav'.

Svakako se iznimno slažem s isticanjem činjenice da žene diskriminiraju žene i da muškarci diskriminiraju muškarce. O tome se jako malo piše. I kad se piše o položaju žena, to ispada napad na muškarce no činjenica je da velik broj žena potiče takve stavove i sudjeluje u njihovom stvaranju čak i više nego što to čine muškarci. Vjerojatno vrijedi i obrnuto.
Diskriminacija nije stvar spola nego kulture, a kultura i okolina u kojoj odgajamo djecu i mlade je očajna.

Također, upravo sam pročitala ovaj članak (liderpress.hr/biznis-i-politika/svijet/ocinstvo-je-dobro-za-karijeru-ali-nemojte-se-previse-zanijeti/) koji je po meni odlična ilustracija da neki problemi ne proizlaze iz diskriminacije prema spolu već iz diskriminacije prema određenim životnim situacijama, uz razliku da su te situacije donedavno bile vezane samo uz jedan spol pa samim time i krivo tumačene.

Moje je mišljenje da treba proniknuti u pozadinu pojedinih slučajeva diskriminacije i otkriti koji je uzrok a zatim se protiv njega boriti.

Slažem se da je po pitanju nekih tema feminizam zastranio, također smatram da je, kao i uvijek u životu, potrebno birati bitke. Isto tako je borba za ravnopravnost u različitim državama došla do različitih faza pa je samim time neke stvari teško uspoređivati. Mislim da treba razlikovati normalno ponašanje od devijantnog i ne formirati zakone prema devijantnom ponašanju. Isto tako ne prodavati devijantno ponašanje pod normalno jer se time pridonosi kulturi straha i mržnje među spolovima.

Svašta sam napisala, ali tema je široka i teško ju je obuhvatiti.
17.11.2014. 13:52
kosee:
Meni je pokret 'Žene protiv feminizma' katastrofa jer iz njega isijava neobrazovanost, neinformiranost i onaj uobičajeni mentalitet 'negdje sam nešto čuo, zvučalo mi je dobro pa sad to prodajem kao svoj stav'.

Svakako se iznimno slažem s isticanjem činjenice da žene diskriminiraju žene i da muškarci diskriminiraju muškarce. O tome se jako malo piše. I kad se piše o položaju žena, to ispada napad na muškarce no činjenica je da velik broj žena potiče takve stavove i sudjeluje u njihovom stvaranju čak i više nego što to čine muškarci. Vjerojatno vrijedi i obrnuto.
Diskriminacija nije stvar spola nego kulture, a kultura i okolina u kojoj odgajamo djecu i mlade je očajna.

Također, upravo sam pročitala ovaj članak (liderpress.hr/biznis-i-politika/svijet/ocinstvo-je-dobro-za-karijeru-ali-nemojte-se-previse-zanijeti/) koji je po meni odlična ilustracija da neki problemi ne proizlaze iz diskriminacije prema spolu već iz diskriminacije prema određenim životnim situacijama, uz razliku da su te situacije donedavno bile vezane samo uz jedan spol pa samim time i krivo tumačene.

Moje je mišljenje da treba proniknuti u pozadinu pojedinih slučajeva diskriminacije i otkriti koji je uzrok a zatim se protiv njega boriti.

Slažem se da je po pitanju nekih tema feminizam zastranio, također smatram da je, kao i uvijek u životu, potrebno birati bitke. Isto tako je borba za ravnopravnost u različitim državama došla do različitih faza pa je samim time neke stvari teško uspoređivati. Mislim da treba razlikovati normalno ponašanje od devijantnog i ne formirati zakone prema devijantnom ponašanju. Isto tako ne prodavati devijantno ponašanje pod normalno jer se time pridonosi kulturi straha i mržnje među spolovima.

Svašta sam napisala, ali tema je široka i teško ju je obuhvatiti.
17.11.2014. 13:53
Bocko:
@kosee
Vidim da pljuješ po pokretu Žene protiv feminizma, a da u stvarnosti nemaš uopće pojma o čemu zapravo pišeš.

Čini mi se da si stvorila dojam da su Žene protiv feminizma samo slike žena koje drže papir sa ispisanom rečenicom zašto su protiv feminizma.

Svoje mišljenje o njima nisi stvorila proučivši youtube uradke i elokventne komentare tih žena, nego si čitala samo otrovne napise protiv njih koje je u kampanji panike lansirao radikalni feminizam.

Zašto je radikalni feminizam konsterniran tom pojavom?

Jednostavno zato jer feminizam danas više ne može argumentima obraniti gotovo niti jednu svoju tvrdnju, tezu ili razlog za 'pozitivnu' diskriminaciju muškaraca u korist žena. Ali, kad u razgovaru s muškarcima ponestane argumenata , njih se po ustaljenoj šabloni počne vrijeđati i ponižavati da su mizoginisti i patrijarhalne svinje, i blablabla...

Ali ove žene ne možeš tako vrijeđati.Radi se uglavnom o mladim , samostalnim, vrlo bistrim i inteligentnim ženama koje imaju empatije za muškarce jer vide da je taj radikalni feminizam totalno zabrazdio i postao potpuna suprotnost od onoga kako se sam reklamira.
Feministice su sušta suprotnost njima - zarobljene u svojoj ideologiji i stalno ponavljaju iste neutemeljene frazetine koje se naočigled rastapaju čim ih bilo tko počne preispitivati. A ta ideologija je uglavnom sve što imaju.

I naravno, što onda mogu feministice nego vrijeđati ?

17.11.2014. 17:37
Zita:
Čitajući vaše zadnje komentare, drago mi da se zaključilo i isplovilo upravo to, da iz nekakvih radikalizama se iz fokusa izgubio zapravo glavni cilj ravnopravnosti spolova.. da žene poštuju muškarce i da muškarci poštuju žene, da zajedno skladno žive u svijetu jednakosti, uvažavanja i jednakih mogućnosti.
Cilj pokreta kao što je feminizam imao je tada zadaću staviti na sredinu probleme žena u društvu i stav muškaraca prema ženama, pa mogli bi reći stvoren na platformi potaknutoj vjerskom-društvenom slikom muško-ženskog odnosa, i kao takav stoljećima je usađivan odgojem novih generacija.
Isto tako je u mušku svijest unio da on mora biti jak, ne smije pokazivati svoje osjećaje i strahove, on o tome ne smije pričati (jedino sa bogom ili sa drugim muškarcem od povjerenja) jer ispada slabić, jer žene samo smiju biti slabe - emotivne tj. slabiji spol, i samo one smiju plakati.. mnogo je primjera koje je muškarce zatvorilo u jedan začarani krug i stvorilo famu muškog svijeta., bez pitanja da li oni to žele ili ne.

Kako su se žene izborile da se čuje njihov glas, da se čuju njihovi problemi, muškarci moraju shvatiti da pokazivanje osjećaja nije slabost, pričanje o muškim problemima nije kukavičluk, da ne trebaju patiti u tišini, da je potpuno normalno imati emotivne probleme i druge također, i pričati o njima. Vikati o njima iz svega glasa.

Ja sam svog muža morala emotivno preodgojiti (oprostite mužjaci al ne mogu naći drugu bolju riječ za to), satima razgovarati s njim i učiti ga pokazivati svoje osjećaje, učiti ga da žena neće ga manje voljeti ako mi kaže što ga muči, ako podijeli svoje strahove samnom, da traži pomoć od mene.. a o novcima da ne pričamo.. njemu je bilo ne prihvatljivo da ga žena uzdržava, da mu plati runu ili ručak.. ali s druge strane on osuđuje bilo kakvo nasilje na ženama, tući ženu il čak vikati nad njom nije u njegovom mentalnom sklopu nikako.. on je odgojen da se žene mora voljeti, brinuti i osigurati im sve uvijete lagodnog života jer to znači biti muž ženi.. no emotivno je totalno bio zaključan.. voljeti ženu za nega znači pružiti joj sve materijalno u životu, ona se ne smije osjećati ne zaštićeno, brinuti se o njezinom fizičkom zdravlju i proširiti obitelj djecom s njom.. a razgovarati se sa ženom može o svakodnevnim zajedničkim problemima.. za ženu muž ne smije imati problema, osim sa zdravljem i to ak se radi o prehladi ili lakšim poteškoćama..
Upoznavajući njegovog oca, vidjela sam upravo to gore sve navedeno, i shvatila da on jednostavno nije imao drugačiji muški model osim svoga oca koji ga je učio o takvim pogledima na svijet, i kakav muškarac on mora biti, u svijetu i kako se mora postavljati i doživljavati ženu i cijelo društvo.

Ako muškarac muškarcu/sinu neće realno pričati o stvarnom svijetu, o svim problemima zajednice, biti realan po pitanju ravnopravnosti, mislim da se neće desiti neki preveliki korak muške percepcije ravnopravnosti spolova, jer žene se po nekima i previše trude pa na kraju to po mnogima odlazi u ekstremizam, i postiže se kontra efekt.



17.11.2014. 18:01
:
Poštovani, od svih komentara ovdje napisanih ,
kolegica Zita je najbolje opisala svu problematiku i ponudila rješenje svima Vama. Isto tako bi i sam rekao .
Smatram isto tako da feministički lobi mora shvatiti da je pretjerao jer će se kad-tad desiti reakcija na ovo i da se mora prestati vršiti pritisak na muški rod . tako nećemo doći do ravnopravnosti.

Osim toga , muškarac treba uvijek razgovarati sa ženom i poštivati ju.
Prije svega dodao bih još da prava djece
trebaju biti i iznad prava M i Ž.

sa poštovanjem

Žac
17.01.2015. 23:53
Bocko:
Evo, sada imamo i jednu stranku koja se bori za prava diskriminiranih muškaraca i dječaka na izborima u UK:
www.avoiceformen.com/mens-rights/mike-buchanan-debates-with-caroline-criado-perez/

It’s been a groundbreaking three days. Following the Buzzfeed News piece which was published at 8am on Wednesday – and by midnight on the same day had attracted over 146,000 ‘hits’ – we’ve had many calls from journalists in the mainstream media. Pieces have appeared – or will shortly appear – in major publications including the Independent, Telegraph, Guardian, Observer, Mirror, either their print editions or on their websites......

Tek mali početak, ali vezano uz ovu temu.

Za prava muškaraca neće se izboriti bijedne mangine, koji drže jaja u ženskim torbicama, kako nam natura ovaj članak na Libeli.
22.01.2015. 20:34

Stup srama

Iz drugih medija

AEM