Quiverfull* pokret dio je ekstremne kršćanske fundamentalističke subkulture koja strogo brani bilo kakav oblik kontracepcije, te potiče žene da rađaju, rađaju, rađaju. Kad bih vam rekla da je jedan od pripadnika tog pokreta povjerio svojoj supruzi kako mu je želja promijeniti spol, vjerojatno biste pretpostavili kako ta priča nema sretan završetak. No bili biste u krivu.
Ova iznenađujuće ljupka priča započinje sa ženom po imenu Melissa kojoj je njen budući suprug udvarao na vrlo tradicionalan način. Pod pojmom “tradicionalan” mislim “posve čedan i pod punim roditeljskim nadzorom”. Niti jedno od njih nije imalo nikakvih seksualnih iskustava prije braka. Bračni život bio je podjednako “tradicionalan”: ona je sjedila kod kuće i brinula o djeci, on je odlazio na kršćanske seminare i učio za svećenika. Želja im je bila zajednički osnovati crkvu za ljude koji svoju djecu obrazuju kod kuće. No nakon nekog vremena, stvari su se počele komplicirati. Melissin suprug povremeno bi priznao da je na Internetu gledao “loše stvari”. Za vrijeme gledanja TV prijenosa transrodne modne revije, suprug je pokazao iznenađujuće dobro poznavanje slanga sudionika. Naposljetku, suprug je priznao Melissi da je mnogo čitao o transrodnim osobama na Internetu, te da osjeća kako je i on jedan od njih. Oduvijek se osjećao kao da je rođen u krivom tijelu, žalio je što ne može rađati, a u djetinjstvu je zavidio sestrama na dugoj kosi.
Par je razgovarao, i razgovarao, i razgovarao o suprugovoj dilemi. Što učiniti? Što uopće u takvoj situaciji može učiniti oženjeni pastor s troje djece? Melissa se obratila svećeniku, no on je odbacio problem kao seksualni poremećaj (“Tvoj muž je agresivni homoseksualac koji samo želi vlastitu vaginu s kojom bi se mogao igrati!”). Na Internetu je pročitala da quiverful pokret službeno pripisuje transrodnost traumama iz djetinjstva. No njen suprug nije bio traumatiziran!
Na koncu, Melissa je odlučila podržati supruga i potaknuti ga da bude ono što jest. Pustio je kosu, počeo vježbati i promijenio stil odijevanja. U međuvremenu, Melissa je shvatila dvije stvar: a) oduvijek su je seksualno privlačile žene, b) svog supruga voli bez obzira na njegov spol. Crkveni poglavari nisu mogli ne primijetiti da Melissin suprug nosi žensku torbicu, koristi maskaru i općenito se ponaša kao žena. Zaključak: na djelu su nečiste sile! I tako: Melissa se okanila muškaraca, Melissin suprug okanio se toga da bude muškarac, crkva se okanila njih oboje, oni su se okanili crkve. Melissin suprug odlučio je nastaviti živjeti kao žena. A budući da Melissu privlače žene i budući da voli svog supruga, ostali su zajedno. Melissa se deklarirala kao lezbijka, i par je istupio iz crkve. Melissina ´bolja polovica´ trenutno pohađa školu za vizažiste, što joj je oduvijek bio san. Njihovo četvero djece bivšeg tatu zovu “Dee”. Melissa i Dee vrlo su aktivne u lokalnoj LGBTQ zajednici. I tako, svi sretni i zadovoljni! Ne znam za vas, ali meni je odmah nekako toplo oko srca.
* Naziv pokreta dolazi od riječi quiver (tobolac) i full (pun), a potječe iz Psalma 127: “Evo: sinovi su Jahvin dar, / plod utrobe njegova je nagrada. / Strelica u ruci ratnika – / to su sinovi mladosti. / Blago čovjeku koji njima napuni tobolac, / neće se postidjeti / kad se preo bude s dušmanom na vratima”.
(izvor: http://ateizam.org/index.php/religija/286-plodni-za-boga-djeca-kao-sredstvo )
Prevela i prilagodila Nada Kujundžić